In Contact With Nature


This week, aku dapat main-main ngan animals you know. Seronok.. Jumaat aritu aku kene gerak Melaka. On the way balik tu, aku singgah la Juasseh, Kuala Pilah nk balik kampung. Then, aku tengok macam-macam dah berubah... ade reban rabbit la. Ayam jinak-jinak. Boleh tepuk-tepuk belakang dia lagi. Yang xtahannya, time aku nk tangkap sekor anak ayam ni, tetibe belakang aku kene patuk. Bukan dengan mak dia, sebab mak dia da kene kurung tapi ngan ayam lain. Ape masalah pn aku xtau. Terus xjd nk tangkap anak ayam tu. Then esoknya pulak, ade kuda kt padang rumah aku. Surprising you know! ade 6 ekor. Hensem-hensem lak tu. ni pn sebab polis ade kempen-kempen ape tah so depa bawak kuda-kuda depa mai skali.


ayam ni gila

ni la rupe reban rabbit

baby rabbit ni comel

ni la ayam yg mematuk tu

kecik je rabbit ni

romeo


No comments: